Január 23-án másodízben ünnepelte együtt a szállodás szakma az Év Szállodája díjak nyerteseit a Corinthia Budapest szállodában, csaknem 200 vendég részvételével. A díjakat három kategóriában osztották ki, körültekintő és alapos bírálatot követően.
Az Év Szállodája díjátadó ünnepség a szakma ünnepnapja volt, ahol nagyon sok szállodás együtt örült egymás sikerének. Jó volt látni, érezni az összetartást, az optimizmust, az együtt ünneplés örömét, a baráti beszélgetéseket a szállodások, éttermesek, borászok, támogatók, társult tagok, turisztikai államigazgatás, az MTZRT vezetői, az Artisjus, a társszövetségek képviselői, a HOTREC és az osztrák szállodaszövetség vezetői, a média jelenlétében" – fogalmazott Niklai Ákos, az MSZÉSZ elnöke. A Corinthia Budapest második alkalommal látta vendégül a rendezvényt, ezzel is segítve az Év Szállodája brand építését, erősítését, ami az MSZÉSZ fő célja.
A 15 pályázó közül az Év Szállodái díj nyertesei a következők:
5*-os kategóriában: Corinthia Hotel Budapest
4*-os kategóriában Budapesten: a Mamaison Hotel Andrássy Budapest
4*-os kategóriában vidéken: Hotel Európa Fit****superior
3*-os kategóriában a Bo18 Hotel***superior
Különdíjban részesült:
Danubius Health Spa Resort Bük - Innováció az értékesítésben
Greenfield Hotel Golf & Spa - Legnagyobb piaci teljesítményjavulás
Ibis Budapest Centrum - Legjobb vállalati felelősségvállalási program
Airport Hotel Stáció Wellness & Konferencia - Innováció a termékfejlesztésben és üzemeltetésben
A díjazás szempontjai között érvényesült a minőség és az innováció, a gazdasági mutatók és a HR, a társadalmi felelősségvállalás és a vendégelégedettség. A szállodákat mystery check keretében is tesztelték.
Az eseményen Susanne Kraus-Winkler, a HOTREC elnöke a magyar tagság HOTREC-ben és a Hotelstars Unionban kifejtett aktivitását méltatta, Ruszinkó Ádám helyettes államtitkár, aki a hivatalos díjátadó után is örömmel maradt a szakmával együtt ünnepelni, a minőség és az együttműködés fontosságot hangsúlyozta.
Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója elmondta: hamarosan a szakma elég tárják három évre kidolgozott marketingtervüket, amelyben a turizmus s az agrármarketing közötti szinergiákra is jobban odafigyelnek. Áttekintik az utazási szokásokat, az eredményeket beépítik a promócióba. A marketingmunkában az online eszközökre helyezik a hangsúlyt, a finanszírozást tekintve pedig arra számítanak, hogy mintegy 8 milliárd forintos forráshoz jutnak majd az európai uniós pályázatokon keresztül, a GINOP-on belül.
forrás (képekkel): atadtak-az-ev-szallodaja-dijakat