< Tekintse meg Tavaszi ajánlatainkat > részletek »

Hírek, érdekességek

NEM elcsaklizni kell egymás vevőit, hanem......

2014 március 19

NEM elcsaklizni kell egymás vevőit, hanem......

 

 

A SIRHA-n történt.

Középkorú házaspár sétálgatott a LIEBHERR hűtőfal előtt. (13 hűtő egymás mellett, nagyon jól nézett ki!!!)
Arcukon elégedettséggel teli kíváncsisággal nyitogatták a hűtők ajtajait. Odaléptem. 
"Nekünk csak LIEBHERR hűtőnk van már évek óta! Nem is vennénk mást!" 
Hú, ennél szebb mondatokat nem is lehetne mondani nekünk. Gyorsan tisztáztuk kik Ők, honnan jöttek, milyen üzletük van, stb. stb.

De hát hogy lehet, hogy ilyen hűséges és rendszeres vevőt nem ismerek? 

Aztán amikor a konyhagépekre és a tanulói pályázatra terelődött a szó, minden kiderült.
Régóta hűséges vásárlói egy kereskedő partnerünknek, akik a saját termékeik mellé mindig (na jó: majdnem mindig!) LIEBHERR hűtőket ajánlanak és adnak el.

Természetesen megerősítettem a hitükben Őket: az egyik legjobb magyarországi kereskedővel dolgoznak együtt, aki ráadásul még azt is tudja, melyek a legjobb hűtőkészülékek Magyarországon.

Eszem ágában sem volt eladni a házaspárnak semmit. 

Még LIEBHERR hűtőt sem!

Megbeszéltük, hogy milyen hűtőre van szükségük, és hogy ezt vásárolják majd meg a partnerünktől a jövő héten.
Mert szerintünk ez így működik jól: nem elcsaklizni kell a vevőket, hanem segíteni a partnereinket. Mert akkor mindkettőnk cégének csak jobb lesz.


És az elmúlt évek ezt igazolják!
De ehhez az is kell, hogy egy vevő ragaszkodjon a jó beszállító partneréhez, és ne csábuljon el 10% kedvezményért.
Jó volt látni: hűséges vevő és jó partner!


Ezt kívánom mindenkinek!

Budapest, 2014. 03.18.


Gál Sándor