< Tekintse meg Tavaszi ajánlatainkat > részletek »

Hírek, érdekességek

A "legkúlabb" termékek - interjú Nick Cooperrel

2017 október 31

A Hotel Management International Nick Cooperrel, a LIEBHERR Kelet Európai és CIS területekért felelős regionális menedzserével beszélgetett arról, hogy a cég termékei hogyan tudják segíteni a szállodákat a konyháik menedzselésének forradalmasításában.

 181.jpg

 

 

175.jpg

 

 

A Liebherr – sok más gyártóval együtt – a vendéglátás szektor szereplői számára gyárt hűtő- és mélyhűtő készülékeket. Mi különbözteti meg a céget a versenytársaktól?

 

Nick Cooper: A Liebherr termékei híresek a kiváló összeszerelési minőségükről és az energiahatékonyságukról. A legfontosabb tervezési szempontok a megbízhatóság, a fenntarthatóság és a rendelkezésre álló hely maximális kihasználása. Ezeknek a tényezőknek kombinációja tartós, csendes és nagyszerű értékű készülékeket eredményez. Ezen felül folyamatosan arra törekszünk, hogy termékeinket minden vonatkozásban még jobbá tegyük, ügyfeleink hasznára. A Liebherr hosszú távú termékmegújítási és termékfejlesztési programot valósít meg az új technológiák, a piaci igények változásának és az ügyfelek visszajelzéseinek segítségével.

 

A Liebherr legújabb hűtő- és mélyhűtőszekrényei távfelügyeleti kapcsolat létesítésére képesek. Ennek mik az előnyei a szállodai menedzserek számára, az élelmiszerbiztonság és a konyhák üzemeltetése kapcsán?

 

N.C.: Az új távfelügyeleti rendszerünk számos előnyt kínál a hotel menedzserek számára. A web bázisú kezelőfelület a világ bármely pontjáról elérhető, akár hordozható eszközökről is. A rendszer lehetővé teszi, hogy monitorozzuk a már meglévő készülékeinket – márkától függetlenül – és a kezelőfelületet úgy terveztük, hogy áttekintést nyújtson az adott vezető felügyelete alá tartozó, a rendszerhez kapcsolódó készülékek állapotáról, legyenek azok a világ bármely pontján. Az egyszerű állapotjelzés visszajelzést biztosít a készülékek állapotáról, arról, hogy az aktuális üzemelési paraméterek a tűréshatáron belül vannak-e vagy sem. A hőmérséklet monitorozásán és az adatok tárolásán kívül a Liebherr rendszere analitikai funkciókat is kínál, amelyek segítenek beazonosítani a működési problémákat vagy riasztásokat, amikor hibás működést regisztrálnak. Ezek együttesen mind azért dolgoznak, hogy a szállodai vezető munkáját még hatékonyabbá tegyék és ezen felül javítsák az élelmiszerbiztonságot is.

 

Milyen intézkedéseket vezetett be a Liebherr annak érdekében, hogy a cég hűtő- és mélyhűtő készülékeinek gyártása környezeti szempontból fenntartható legyen?

 

N.C.: A fenntarthatóság fogalma kódolva van a Liebherr DNS-ébe. A cég egyike volt azon nagy gyártóknak, akik elsőként vezették be a környezetbarát szénhidrogén hűtőközegek használatát a teljes sztenderd professzionális készülék kínálatnál. Ezen felül a gyártás során keletkező hulladékhőt is visszanyerjük, valamint a műanyag alkatrészeket is újrahasznosítjuk. A gyárakat elhagyó késztermékek disztribúciójának jelentős része vasúti úton történik, azért, hogy az ökológiai lábnyomunkat csökkentsük. A Liebherr hűtőgépgyáraiban évek óta ISO 14001 környezetközpontú irányítási rendszer működik.

 

Milyen értékesítés utáni, ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kapnak az ügyfelek?

 

N.C.: A Liebherr 38 európai és több mint 40 Európán kívüli országban van jelen leányvállalatai vagy értékesítési és ügyfélszolgálati partnerei révén. Az oroszországi szerviz hálózatunk például több mint 40 várost és régiót fed le. A globális szerviz hálózat folyamatosan bővül, rendszeres továbbképzési tréningprogramok segítségével igyekszünk fejleszteni a szolgáltatásaink hatékonyságát, a készülékek pedig egyre kifinomultabbá válnak. A Liebherr erőteljes pozíciója lehetővé teszi, hogy termékeit multinacionális vendéglátó-ipari ügyfelek számára is kínálja. A cég hosszú távon biztosítja a pótalkatrészek rendelkezésre állását, akár több mint tíz évvel a gyártás befejezése után is. A pótalkatrész és készülékdokumentációs adatbázis - amely szervizpartnereink számára on-line elérhető – példaértékű és 20 évvel ezelőtti vagy annál idősebb készülékeket is lefed.

 

Október 20-24. között a Liebherr kiállít a milánói HOST-on. Hol találhatják meg önöket az ügyfelek?

 

N.C.: A kiállítás ideje alatt a 9. pavilonban, a P15Q18 standon leszünk elérhetőek. A cég örömmel látja vendégül az érdeklődő látogatókat, hogy megvitathassuk a széles termék és szolgáltatáskínálatunk előnyeit és azon felhasználói előnyöket, amelyek a szállodai vezetők érdekeit szolgálják. A már létező kínálat bemutatásán túlmenően, jövőbemutató ötleteket is kaphatunk a vendéglátás- és élelmiszer kereskedelem szektor képviselőitől. Az ügyfél visszajelzések fontos szerepet játszanak abban, hogy olyan új készülékeket fejleszthessünk, amelyek a felhasználók jövőbeli elvárásainak is megfelelnek. A Liebherr standon tehát szívesen várjuk a látogatókat, hogy megoszthassák velünk ötleteiket.

 

176.jpg

 

177.jpg

 

178.jpg

 

179.jpg

 

 LIEBHERR érintés nélkül nyitható hűtőkészülék! Fejlesztés alatt!!

 

"A" energiahatékonyságú LIEBHERR hűtő változatlan áron!!

Az új GKPv 6590 hűtőkészülékünk energiaosztály besorolása immáron "A" jelölést kapott!

180.jpg