Gyakran Ismételt Kérdések


LIEBHERR professzionális hűtőszekrények, mélyhűtő szekrények, mélyhűtő ládák


Hol lehet megnézni a LIEBHERR hűtőket?
Az ASSUR Kft. csak professzionális készülékeket forgalmaz. Ezek közül néhányat a bemutatóteremben (1117 Budapest, Budafoki út 183.) lehet megtekinteni.


Hány db készülék vásárlása esetén adnak árkedvezményt?
5-10 db készülék egyszerre történő vásárlásakor adunk árengedményt.


Mennyiért szállítják ki a készüléket?
A készülékek kiszállítása Magyarország egész területén ingyenes.


Garancia-megváltás esetén adnak-e árengedményt?
Garancia-megváltás nem lehetséges, ezért engedményt sem adunk.


Árulnak-e használt készüléket ill. beszámítják-e új vásárlásakor?
Nem, nem foglalkozunk használt készülékek forgalmazásával. Javasoljuk, hogy a www.hasznaltkonyha.hu "piactéren" keressen vagy adjon el használt konyhatechnológiai készülékeket.


Mennyi időn belül tudják szállítani a megrendelt készüléket?
Ha van raktáron, azonnal átvehető; illetve 2-3 napon belül ingyenesen kiszállítjuk. Ha nincs raktáron, akkor a várható szállítási határidő 2-4 hét.


Áll a hűtő aljában a víz. Mi a teendő?
Valószínűleg eltömődött a belső hátlapon lévő kifolyó lyuk. Tisztítsa meg egy fültisztító pálcikával. Amennyiben ezután is fennáll a probléma küldünk szervizt.


Milyen energia osztályba tartoznak a LIEBHERR professzionális hűtőkészülékek?
A professzionális hűtőkészülékeknél nincs energia osztályba sorolás, de a háztartási készülékekkel összehasonlítva jobb, mint az "A" osztáyba sorolt típusok.


Zárhatóak-e a hűtők?
Igen, minden LIEBHERR professzionális hűtőkészülék zárral felszerelve készül. Kivétel: G5216 mélyhűtő készülék. Néhány borhűtő készülékhez viszont csak opcionálisan rendelhető ajtózár.


Kapható-e plusz polc a LIEBHERR professzionális hűtőkhöz?
Igen, kapható minden típushoz. A megrendeléshez a pontos típusszám ismerete szükséges.


Van-e szerviz 'x' falu környékén?
Igen, az egész országot lefedő szervizhálózattal rendelkezünk.


Nem világít a hűtő lámpája.
Valószínűleg kiégett a lámpa. Cserélje ki, ha ezután sem világít, küldünk szervizt.


Az ajtó nyitási irányát kellene megfordítani.
A készülékhez mellékelt használati utasítás alapján elvégezhető házilag. Ha szükséges küldünk szervizt, de ez nem garanciális javítás, a költséget a megrendelőnek kell fizetni.



Szerviz ügyek


Áll a hűtő aljában a víz. Mi a teendő?
Valószínűleg eltömődött a belső hátlapon lévő kifolyó lyuk. Tisztítsa meg egy fültisztító pálcikával. Amennyiben ezután is fennáll a probléma küldünk szervizt.


Nem világít a hűtő lámpája.
Valószínűleg kiégett a lámpa. Cserélje ki, ha ezután sem világít, küldünk szervizt.


Az ajtó nyitási irányát kellene megfordítani.
A készülékhez mellékelt használati utasítás alapján elvégezhető házilag. Ha szükséges küldünk szervizt, de ez nem garanciális javítás, a költséget a megrendelőnek kell fizetni.



A szakmáról


Milyen energia osztályba tartoznak a LIEBHERR professzionális hűtőkészülékek?
A professzionális hűtőkészülékeknél nincs energia osztályba sorolás, de a háztartási készülékekkel összehasonlítva jobb, mint az "A" osztáyba sorolt típusok.



Adás Vétel


Hol lehet megnézni a LIEBHERR hűtőket?
Az ASSUR Kft. csak professzionális készülékeket forgalmaz. Ezek közül néhányat a bemutatóteremben (1117 Budapest, Budafoki út 183.) lehet megtekinteni.


Hány db készülék vásárlása esetén adnak árkedvezményt?
5-10 db készülék egyszerre történő vásárlásakor adunk árengedményt.


Árulnak-e használt készüléket ill. beszámítják-e új vásárlásakor?
Nem, nem foglalkozunk használt készülékek forgalmazásával. Javasoljuk, hogy a www.hasznaltkonyha.hu "piactéren" keressen vagy adjon el használt konyhatechnológiai készülékeket.


Zárhatóak-e a hűtők?
Igen, minden LIEBHERR professzionális hűtőkészülék zárral felszerelve készül. Kivétel: G5216 mélyhűtő készülék. Néhány borhűtő készülékhez viszont csak opcionálisan rendelhető ajtózár.


Kapható-e plusz polc a LIEBHERR professzionális hűtőkhöz?
Igen, kapható minden típushoz. A megrendeléshez a pontos típusszám ismerete szükséges.